برج دختر استانبول
نوشته شده توسط : suzi
 

برج دختر استانبول

 

برج دختر استانبول بر بالای صخره اي صاف و بزرگ که در وسط تنگه بسفر ساخته شده است. برج دختر ساخته شده توسط دست بشر می باشد و زمانی طولانی است که بوسیله انسانها  فراموش شده است. مرغهای دریایی را فراموش نکنیم که با سرو صدای خود در بالای برج دختر زیبایی این برج را بیشتر میکنند.در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید بیشتر مردم استانبول این عمارت را دوست دارند و داستانهای عاشقانه بسیاری در باره این برج نقل می کنند. نام دیگر برج دختر کیز کوله سی می باشد که نویسنده بزرگ ترک در نوشته هایش از برج به عنوان گل نیلوفری که پژمره نمی شود گفته است.
 این برج زیبا از جاذبه های معروف استانبول می باشد . داستان معروفی می باشد که پسری جوان به نام لاندروس برای دیدن معشوقه خود هر شب تا برج شنا می کرده است .در تور استانبول دی 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. در یکی از شبها هوای طوفانی باعث شده بود فانوس دختر خاموش شود و لاندروس جوان راه را گم کرد و غرق شد,  این افسانه ورد زبان سیاحان غربی  در قرن هفده بوده است و باعث شده این بنا نام برج لاندرا را بگیرد. داستان دختر پادشاه می باشد. دختری با موهای بلند و ابروهایی کمانی و چشمان آبی زیبایی داشت و پدرش پادشاه دخترش را از همه پنهان می کرد.مسافران تور استانبول دی 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. روزی از روزها پادشاه از یک پیشگو شنید ماری دختر زیبایش را نیش میزند. پادشاه دستور داد  برجی میان تنگه بسازند و از دخترش مراقبت کند ولی روزی از روزها ماری از سبدی که برای دختر انگور فرستاده شده بود ماری بیرون آمد و دختر زیبا را نیش زد. برج دختر استانبول که سمبل بسیار ارزشمندی شده است بسیاری از نویسندگان و نقاشان خارجی و داخلی و شاعران از این برج الهام میگیرند .در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

borje dokhtar istanbul

borje dokhtar istanbul

 مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 94

 

تور استانبول دی 94

تور استانبول لحظه آخری





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: